Alla inlägg under juni 2008

Av Maja - 27 juni 2008 19:13

Klassiskt =)

Av Maja - 27 juni 2008 15:36

Fick körkort i förrgår så nu är det bara att tuta och köra =) känns väldigt bra fktiskt. i kväll så kommer johan han. har saknat han väldigt mycket. =)

Av Maja - 24 juni 2008 12:09

Idag är en bra dag, iaf känns det så nu. i morse vakna jag av att jag blödde näsblod vilket jag inte har gjort på många år. under den jobbiga perioden förr några år sen så kunde jag blöda 2-3 gånger per dag och ibland tog det 10 min innan det sluta. men nu när jag äter och så, så har jag sluppit blöda =) idag fyller jag 19 år också =D för 19 år sen var jag alldeles ny, liten och sårbar. hehe. fy vad fort åren går. blir nästan rädd. tyckte att det var igår som ni bodde i jankyard och vi festa men det är mer än två år sen! shit vart tar tiden vägen ? varför har livet så bråttom för ? det är frågor som någon aldrig kommer kunna besvara så det är ingen idé att ens fråga sig det. nu är jag hos pappa och lyssnar på óver the rainbow med Israel Kamakawiwo. hehe. väldigt bra tycker jag iaf =) börjar bli lite nervös tills på måndag. då ska jag och johan och ev mamma (om jag inte fått körkort) upp till hudik på ultaljud. känns läskigt. tänk om dom ser ett jätte stort fel.

Av Maja - 18 juni 2008 12:43

Den här dagen har varit den värsta hitills i år. det började med att jag vaknade 20 i 7 för halv 8 så skulle jag på förflyttningsteknik. jag cyklar iväg och är där i bra tid. (först) när jag kommer upp och prtar med dom som ska hålla i utbildningen så är det inte först halv 1 den börjar ! dom har alltså skrivit fel tid på mitt papper. så jag åker hem igen och försöker sova. vid 12 ringer jag till driver för att avboka en körlektion i morogn och då säger hon att jag har en lektion idag kl 1 ! så det var ju tur att jag ringde. sitter på driver nu iaf och ska köra. får se hur det blir med lyfttekniken. åhh vill bara sova. svider i ögonen för jag är så trött. men men det blir ju kväll och man får sova senare =D

Av Maja - 11 juni 2008 18:41

har fått så jäkla ont i ryggen på sistonde. kanske beror det på bäbisen eller bara för att jag redan har en dålig rygg. jaja det går väl över. nu är jag i väsby hos johan och vi har bara tagit det lungt idag =) dåligt väder så det finns inte så mycket att göra. åkte med peter och nisse ner till uppsala för dom skulle dit och gratta willma som gick ut nian idag. kolla på hennes avslutning sen så åkte jag tåg alldeles själv ner =b hehe. magen har börjat växa lite lite. den putar. lite öm i magen ibland men det hör väl till hoppas jag. jag hoppas även att det blir fint väder i heljen så vi kan gå på skansen =) skulle vara roligt. näe nu börjar unga mödrar som jag måste se.


Av Maja - 10 juni 2008 13:19

idag var jag på information om sommarvikariatet och sedan på personlyftsteknik. det börja halv 8 och blev långtråkigt och segt, men nu är det gjort. spöregna när vi skulle gå hem så man vart lagom blöt tills man kom hem. skönt att det är över nu iaf. nu har jag precis matat bäbin och jag hoppas att han/hon tyckte om maten. hehe. senare blir det köra med pappa till mamma och packa lite tills jag åker i morogn. ska bli skönt att komma bort. kanske träffa spike ? =) hehe.  

Av Maja - 9 juni 2008 20:06

Time,pass by, as I´m laying in
my bed beneath the sky
cause when there is
so many things
that you really wanna do before you die
then you want everything to match
before you die

In my head there´s many friends
but I won´t love them
for what they really are
You´re scared, oh you´re so scared
Yeah you´re scared when you know
they´ve travelled far
but I know you love to see them travel far
I can see it in your eyes
put your thoughts in a *pip* car
hit full speed and open your eyes
don´t close your eyes
there´s a lot of things to do before you die

sit down, sit on the ground take of your clothes
and start digging for your soul
dig deep, dig deeper
only worms and roots can stop you
from your goal
I´m sick and tired of staring into the wall
I wanna do something *pip* special and extraordinary
Put your thoughts in a *pip* car.....

sit down, sit on the ground take off your clothes
and start digging for your soul
dig deep, dig deeper
only worms and roots can stop you
from your goal
there´s a lot of things to do before you die

Av Maja - 9 juni 2008 13:41

Känns mycket bättre nu. johan har varit uppe hela veckan och vi planerar att flytta till lägenhet i närheten. känns väldigt bra att veta att man har nära och kära, nära sig när det börjar bli dags och när bäbisen har kommit. börjar jobba nästa vecka. känns inte så motiverande, men pengarna behövs verkligen. träffa julia och emme på stan idag så jag tog en fika med dom och pratade. bestämde oss för att ta en nykter krogrunda nån kväll =) var länge sen jag var ut nu. snart kommer kiina och vi ska iväg på dollar =) måste köpa någonting. är bara en sån dag idag. hittade jätte gulliga kattungar på blocket igår. vill ha en när vi flyttar. längtar tills jag får råd att köpa mina sphynxar så jag kan börja föda upp såna =)  

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards