Alla inlägg under oktober 2010

Av Maja - 29 oktober 2010 18:42

Intar soffläge med gubben i lådan och lugn och ro. kan behövas efter en minst sagt kaos dag. Barnen är underbara men nog kan dom allt. idag har det varit en såndan dag som jag helst hade velat  dragit något gammal över mig och bara tyckt synd om mig själv hela dagen. men mina små älsklingar gillade inte den idén för fem öre. det har varit skrik och bråk i princip hela dagen. det är smällar man får ta ibland med småbarn i huset. tycker mest synd om grannarna. men dom överlever nog. Blev inte heller nå ljuständning på stan ikväll, får blir ett brinnande ljus för dig här hemma ist. hoppas du kan höra alla tankar om dig. tänker på dig varje dag. vi hade inte mycket tid tillsammans men den korta tid vi umgicks var klart topp 3 i mitt liv. tack kicken för att du var den du var! 

 

ser väldigt mycket fram emot helgen. utgång med underbara människor och såklart utklädnad! som jag har längtat! känner dock på mig att även denna helg kommer bli en kaos helg... får försöka förträng dom tankarna. 

i morgon bär det av mot s-hamn för inhandlig av kläder. synd att tiden går så sakta bara. 

  

Av Maja - 24 oktober 2010 14:33
Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten. Varit död i minuter, hela själen var bruten.Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset.Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan.Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.För dig ska jag, göra det tusen gånger om.Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.För dig ska jag göra det tusen gånger om.Tusen gånger om.Blivigt lämnad i staden, medan du gick och blunda.Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.För dig ska jag, göra det tusen gånger om.Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.För dig ska jag göra det tusen gånger om.Tusen gånger om.Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.Ta mitt skimmer, för jag brinner.Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.Jag kan lika väl fortsätta.Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.För dig ska jag, göra det tusen gånger om.Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards