Alla inlägg under augusti 2008

Av Maja - 30 augusti 2008 10:49

nu är sommaren helt slut och jobbet med. vi har bott i ljusdal sen första augusti och vi fortfarande inte kommit iordning helt. känns ganska meningslöst om jag ska vara ärlig. jag trodde aldrig att det skulle bli n sån påfrästning både psykiskt och fysiskt att vara med barn. det känns som att allt som tidigare  har varit mina tryggheter är borta. jag verken röker, dricker eller är med kompisar längre. iaf inte som förr. vi sa ju att det alltid skulle vara vi. men vart är alla nu?


Magen växer och det rör sig hej vilt där inne och jag hoppas att det är ett tecken på att lillplutten mår bra. fullfart. och en kullerbytta blev det nyss så datan flytta sig.


Pappa och Viktor kommer på besök idag så nu ska jag försöka piggna på mig och gå upp och städa.

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards