Alla inlägg under augusti 2010

Av Maja - 1 augusti 2010 19:47

Ny hemkommen från en tipp till åland med johan, svärmor/far.

det var en trevlig dag med bilåkning, båtåkning, massor av mat och shoppingrunda. även mitt pemiär åk med båt. även om jag var orolig och inbillade mig att jag skulle tillbringa resan ombord på toa med huvudet nerkört i toastolen så blev jag faktiskt inte illamående som tur var. dock väldigt trött eftersom vi va tvungna att gå upp 5. 

och ett helt dygn utan barnen känndes tomt, konsting men samtidigt skönt. men det var väldigt skönt att komma hem till dom igen.


väl hemma i ljusdal. "back to reality". lägenheten fylls återigen av bråk och tjafs. tänk om väggarna kunde prata. den historien om två nyblivna föräldar till världens två underbaraste barn skulle nog ingen vilja höra, inte ens väggarna.

  



    

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards