Alla inlägg under februari 2011

Av Maja - 16 februari 2011 18:56

Livet leker och jag har nog aldrig kännt mig så här peppad, glad och energifull förut. Barnen trivs på dagis och det går bättre och bättre för varje dag. om förhoppningsvis 2 veckor så är jag back in school också vilket känns super bra! ett steg närmare drömmen. nu väntar jag bara på att värmen ska komma så jag kan börja ut och springa så att jag kan nå min drömvikt tills sommaren. som ni hör så rullar allt på i ett tåg av rosor utan taggar! fick även ett svar idag som jag väntat i över en månad på. fick dock tvinga fram ett men nu kan jag äntligen släppa den biten och börja gå vidare. det blir tufft men det ska gå! jag tänker inte längre låta någon leva mitt liv och anpassa mig efter någon annan. men jag vill säga tack till dig.

 

 

För övrigt så söker jag en herre till hushållet. jag har inte många krav och dom är knappt märkbara, bara några krav;

 

Du ska vara ;

Snygg , omtänksam, kärleksfull, snäll, trogen, ha bra hand med barn och görna vilja ha fler barn i framtiden, inga former av missbruk, hellst inget polisregister och en massa skelett i garderober, ingen pedofil! , vara självständig och inte leva på mamma och pappa, jobb är inget måste men dock någon som vill jobba eller plugga, ha mycket energi och vilja göra och hitta på saker, ingen soffpotatis! , tycka om att träna och hålla sig i form och tänka på sitt yttre till viss del, vara bra i sängen är ett +, någon som är kramgo och gillar att ibland ha mysiga filmkvällar, vara social och öppen ! , gärna ha realistiska mål här i livet, inte vara för gammal för jaghar tänkt att leva många år till!, ingen överdriven svartsjuka eller maktbegär! ett stort + är även om du är svinrik och har ett hus med havstomt i närheten och gärna några sommarstugor runt om i landet. men det är ju bara ett + som sagt. och framförallt så ska du älska mig och mina barn och verkligen trivas med i våran vardag.

 

inga stora krav ;D

 

                                                  
 Over and out!

 

                                                  
          

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards