Alla inlägg under januari 2009

Av Maja - 23 januari 2009 14:48

nu är vi hemma i ljusdal igen. har sovit hos jimmy och karolina i stråtjära sen i tisdags. det var skönt att komma hemmifrån ett tag faktiskt. i onsdags var jag och karolina ut på tranan =D kan lova att det var eftertraktat och vi hade superkul! inte mycke folk dock men det innebar ju bara att dansgolvet var vårt! 


idag kanske dom kommer upp och hälsar på. ev om jimmy och johan ska ut. imorgon bär det av till järvsö för att träffa kiina och hennes nya pojk. ska bli spännande att se vad det är för en filur. 

Av Maja - 8 januari 2009 15:28

äntligen är dagen kommen. kiina ringde i heljen och frågade om jag hade lust att följa med ut nu i heljen här i ljusdal. har längtat så efter att få gå ut igen. har inte varit ut med mina vänner på nästan 2 år så det känns verkligen toppen! hade helt gett upp hoppet om att någon ens skulle fråga och vilja ha med mig ut. dom senaste åren har folk tagit avstånd och jag förstår dom. har önskat och drömt om att någon skulle fråga om jag ville följa med och nu är drömmen uppfylld tack vare min ängel till vän! ett STORT tack för att du stått kvar när andra gått och att efter allt som hänt har du stått kvar vid min sida. det är en riktig vän som man kan lita på. ska göra allt för att inte mista dig igen och att det iaf till stor del kan bli som förr mellan oss.

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards