Alla inlägg under september 2010

Av Maja - 22 september 2010 20:44

Kanske på tiden för ett nytt inlägg.

ja, vad ska man säga? det är tammefan skrattretande hela situvationen. jag och barnen bor hos mamma sen typ en månad tillbaka, vilket gör att allt är typ kaos. i rutiner för barnen, det är omöjligt att ha nån form av ordning på alla saker + att det helt enkelt inte är roligt att känna sig påträngande hos sin mamma. oc som att inte det var nog så har jag en totalkvaddad lägenhet i ljusdal som jag förhoppningsvis inte kommer få betala iaf. (håller tummarna) men som mamma säger, det kunde iaf ha varit värre med lägenheten. det är ju trots allt bara en vägg, två dörrar, speglar och små skador på väggarna. som tur var så var min ex-sambo snäll och inte hade sönder typ fönster osv. men 90% av alla mina saker liggar nu i hitills 4 sopsäckar total kvaddat.

 

men men, den 1/10 smäller det ! :D då flyttar jag och barnen äntligen! ska bli så otroigt skönt att få "ett hem på riktigt" igen. synd bara att allt ska ta sån tid. ser iaf fram emot den efterlängtande ikea-turen men nära och kära. behövs ju lite nytt ;b hehe

 

lite bilder från min "kära" lägenhet kan jag bju på. dock inte alla ;b

     som tur var så hade jag inte spec mycket saker men allt mitt som var framme var ner stuvat...   och konstigt nog så var tv, datan och tv-spelet orört! vilken skräll!    

hyresvärden var dock lite orolig för hur det såg ut utanför. det ser ju inte så bra ut för ljusdalshem. hehe   

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards