Alla inlägg under juli 2011

Av Maja - 14 juli 2011 19:45

Jag önskar att jag kunde läsa dina tankar, få reda på allt du tänker om mig. det blr så uppenbart så varför ska man vara född till en så svag individ som låter sig luras och utnyttjas gång på gång. när man är så medveten om hur situvationen verkligen ser ut och ändå så fortsätter man med samma sak gång på gång. det är mycket jag skulle vilja säga, få ur mig men det känns som att det inte spelar någon roll. allt är en lek i dina ögon men hur kan man fortsätta såra någon som man vet mår dåligt redan över situvationen. hur många gånger har jag inte  pratat med dig, förklarat, gråtit, bråkat. betyder dom orden ingenting för dig ?

 

Nu orkar jag inte med dig längre. dina falska påståenden och din lek.

  

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards