Alla inlägg under oktober 2008

Av Maja - 29 oktober 2008 13:55

igår tog vi en sväng till hudik och handlade lite. var in på öb och en bäbisaffär. finns så mycket man vill ha men som man tyvär inte alls har råd med. när vi sen skulle hem och skulle in på lidl så vart allt kaos. mitt kort funkade inte och jag hade inte kontanter på mig. fick åka och ta ut pengar men när jag kom till baknomaten så var den avstängd! fick åka in i stan och vela runt. usch va less jag blev. när vi väl var hemma i ljusdal så kom johan på att det låg en djuraffär i gamla stan som vi åkte och besökte. och ja, vad kan man säga, dom hade ju bäbisgerbiler så det blev en ny liten medlem i familjen. han är några månader och är svart och heter göran =D gammelgubben och göran verkar trivas bra ihop iaf. dom har fått flyttat in tillsammans nu och det går bra.

Av Maja - 27 oktober 2008 13:47

Idag gjorde vi en tripp till granberg efter att vi hämtat bilen hos viktor. fick fläskfilé och potatis. passade på att titta på barnvagnen också och ta med den hem. problemet var bara att en katt vid namn skorpan hade bosatt sif i vagnen. hoppas bara att bäbisen inte blir allergisk.

Av Maja - 19 oktober 2008 13:05

Det är svårt att se ljuset när det finns så mycket mörker. jag drömde att mamma lästa min dagbok, jag kommer ihåg hur besviken hennes ansiktsuttryck såg ut. alla tårar och blodet såg hon. jag hoppas för allt att jag slipper uppleva samma sak med mitt barn som mamma fått med mig.


jag trivs bra i lägenheten. den är stor, ligger i ett bra område lite i utkanten men det tråkigaste är att man inte känner nån här uppe och med min ekonomi så kommer jag inte så långt för att kunna hälsa på någon. det blir trist. känner mig ensam och bortglömd. jag förtjänar det nog men jag trodde aldrig att det skulle ta så hårt.


förlåt

Av Maja - 15 oktober 2008 18:21

För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har

Vi märkte nog aldrig riktigt vad som hände
Förrän allt var slut
Och igår kom vintertid och jag tror att jag kände
En dag som förut

Av Maja - 14 oktober 2008 15:27

Jag saknar tiderna så mycket och jag hoppas att ni en dag kan förlåta mig för allt.

Av Maja - 10 oktober 2008 14:01

 Var hos Astrid idag (Bmm). Mätte och lyssna på den lilla kravaten som bor för tillfället i min mage. Det såg bra ut iaf. lite lågt blodtryck men bättre det än för högt. Trodde inte riktigt på henne när hon sa att jag nu var i vecka 34! redan(!) trodde det var vecka 30. Vilket innebär för den delen att det är ca 6 veckor kvar tills du där inne ska titta ut =)

Längtar.


Jobbade min sista natt i natt. känns skönt att det är över. är inte drekt någon jobbmänniska. vill hellst ligga hemma och ta det lungt =) igår natt var det en tant som dog. känndes hårt eftersom hon var den mest självständiga som bodde där. jag hoppas hon får det bra där hon bor nu.


Ska upp till vallsta snart igen. min bror pär är hemma från Halmstad så vi ska äta lite. funderar starkt på att sova lite när jag kommer hem. usch vad det tar på krafterna att vara uppe hela nätterna. kommer inte ihåg att det varså jobbigt ;b hehe. var ju ett tag sen jag var ute på på natten nu. funderar på att ta en kryssning i sommar tills jag och katarina fyller 20 =D


Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards