Alla inlägg under januari 2011

Av Maja - 16 januari 2011 21:20

Nu är det du som aldrig mer kommer att sova på min soffa... tänka att jag aldrig mer kommer få ligga och pilla i ditt hår igen. aldrig mer höra ditt skratt när du tittar på family guy. Aldrig mer... hur ska jag klara det ? jag hör din röst och ser din bild, men jag kommer aldrig mer att lägga armarna runt dig och känna din doft. Så snälla älskade du, ta dina minnen och försvinn ur mitt liv.

                                                  

            

Av Maja - 11 januari 2011 19:33

Nattat barnen och tränat 45 min. min kropp vill inget annat än att sitta just nu. det slog mig idag, för att få förändring kan man inte bara sitta och vänta på bättre tider. för att få en positiv vardag måste man även tänka positivt. jag är en bra bit på väg känner jag iaf. sluta tänka på gamalt och bara fokusera framåt. jag vill inte glömma tiden med dig men det tjänar inte heller någonting till att gå och hoppas och vänta. jag är väl helt enkelt inte värd att älskas. därför blir det ett måste till förändrig. en bit på väg mot mitt mål och jag kommer fan att nå det också! :) bara att vänta och se.

 

 

 

 

 

                                                  
   

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards