Alla inlägg under mars 2009

Av Maja - 12 mars 2009 13:07

ídag klev jag och elvira upp ungefär 12 sen så har det inte hunnit hända så mycket än. ska äta lite nudlar och sen så bär det av ner till dollar för att spendera lite pengar. säga vad man vill men dollar är en väldig bra affär iaf vad jag tycker. visst så har dom massa skit saker men även mycket bra saker. hehe.


näe nu ska jag äta mina nudlar så att jag kommer iväg nån gång.

Av Maja - 5 mars 2009 14:32

Idag är det torsdag och det är som vilken annan dag som hellst. med andra ord en tråkig dag med ingenting att göra. eller jo en sak har jag gjort idag ; jag var och kollade på lägenheten. den varstor och fin och jag skulle absolut trivas som fisken i vattnet där. föruton dom oranga skåpsluckorna i köketoch oranga tapeterna så var den mer än ok! hoppas vi kan få flytta dit. kommer att behövas större snart nog för våran del. om det nu skulle sluta så att vi flyttar dit så skulle det lungt vara värt att lägga till pengar för tapeter. usch va fula dom var nu när jag tänker efter.  nu är det bara en dag kvar tills det händer något! imorgon ska vi nämligen till mamma och fira hennes födelsedag. jag funderar skarpt på att stanna några dagar. det är så fruktansvärt tråkigt här uppe. måste börja få nån rätsida på mitt liv annars går jag under snart nog.  näe nu blir det bada som gäller, medans Elvira sover som en stock. 

Av Maja - 3 mars 2009 19:08

Dagen har varit relativt lugn. kiina och anja var på besök och vi åkte och åt pizza i gamla stan. det var trevligt med lite sällskap av vänner. det händer inte allt för ofta nu för tiden tyvärr. grannarna under oss håller på att flytta för fullt vilket var en väldigt glad nyhet för oss. sen vi flyttade hit i somras så har det varit väldigt livat där nere. inte nog med att det har dunkats så det har vibrerat i vårat golv ist varje vardag fram till kl 22 utan även alla fester, allt skrik och allt folk som springer ut och in hela tiden. det blir lite jobbigt eftr ett tag. spec när man inte får sova hela nätterna och hela tiden går omkring och är trött. jaja, det ska iaf bli skönt. vi ska förhoppningsvis få komma och kika på en trea här uppe på samma omsåde som vi bor på nu, fast den ligger i ett annat hus. nära och bra om det nu mot förmodan blir så att vi flyttar. hoppas iaf på det.


nu blir det varma mackor och efter det ett varmt avslappnande bad i väntan på Andra Avenyn. det ser jag verkligen fram emot.

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards