Alla inlägg under juli 2008

Av Maja - 5 juli 2008 16:58

no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby




Av Maja - 2 juli 2008 20:03

Nu börjar det märkas på magen. var på ultraljud i måndas och fick se den lille =) han/hon var inte still en sekund. rörde på fingrarna och gapa och svalde och rörde sig hela tiden. det kändes overkligt att se att det var sån fart inne i min mage. något som jag inte ännu känner av. hon sa iaf att allt såg bra ut och det första hon såg var hjärtat och urinblåsan och han/hon låg bra till. efter undersökningen som tog ungefär max 10 min så gick vi på stan i hudik och åt och hanlda lite. det vart en mysig dag trots att det regna. vi fick åka till hudik för att dom som gjorde ultaljud i bollnäs var på semester. nu längtar jag tills den lilla kommer. men det dröjer. 2/12 fick vi ett datum =) lång tid kvar.

Presentation


Bär mig, bär mig genom allt. Jag har aldrig menat att, vara någon till besvär, någon till besvär.
Ha mig, ha mig bäst du vill, ha mig som ett hjärta till om ditt slutar slå nångång, slutar slå nångång.

Omröstning

Läker alla sår med tiden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards